Skäms !! BIGTIME !!

Jaa, det är som jag skrev.. skäms på mig.. en annan kan ju aldrig få fingrarna ur och verkligen uppdatera bloggen!
Men, vi gör väl ett försök (igen)..

Vad händer eller har hänt??

- Vikten går som tåget kan man säga, i skrivande stund har jag gått ner -44kg och är som en ny människa, både på insidan och utsidan.
 
- Har köpt en sadel, en westernsadel, Crates :)

- Studiebesök på Three Q Ranch med en god vän, provred 2st quarter ston som var som dag och natt. Haha.. kan tänka mig att de fick sig ett gott skratt.. plus att det var ett par byxor som sprack (inte mina!!) Mkt trevligt.. :)

- Jobbar fortfarande men denna veckan har lilleman varit sjuk med hög feber så jag har vabbat från tis-fre :(

- Livet för övrigt då? Ptjaa, jag vet inte... jag lever å mår mår bra? lever stämmer väl iallafall...

Funderar på hur det skulle kunna vara om allt vore annorlunda? Vaddå annorlunda? Dumt Marie, dumt dumtare dumtast!! Tänk om man bara kunde stänga av hjärnan och radera lr så....

Jag tror att jag undviker att skriva här, för detta bloggande får en att börja funder på saker, djupa saker...
Man kanske inte alltid ska fundera så mkt...acceptera läget eller gör något åt det för helvete!!
Sitt inte och tyck synd om dig själv....ta tag i saken!! Vilken sak?? Var är felet? JAG VET INTE!!!
Om man bara kunde veta saker och ting på förhand...ha liksom ett facit i bakfickan när man inte vet...haha, what?? Ett facit på livet?? Dum nöt.....Nope, vi är inte schzofrena här inte.. *S*

Måste kila.....

Kommentarer
Postat av: Emelie Jalonen

Jag läser!

44 kilo? ojoj, finns det något kvar av dej?

Vart jobbar du?

hmm jaa fundera är bra men inte för mycket=)!!

Ha en bra helg. kram

2011-03-11 @ 16:16:34
Postat av: Marie

Vad trevligt, mindre trevligt att jag aldrig svarar då...ska försöka bättra mig.. jodå, jag finns kvar, S det fanns ju en del å ta ifrån ;)

Jag jobbar på Snickar Per i Hånger.

Njae, det blir lätt att man kan behöva skriva lite för å göra sig av med saker som satt sig på hjärnan. :) Kram

2011-05-02 @ 19:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0